9/14/2008

Freebie・フリー素材 "Autumn Stamp Alpha"


コスモスキットに合わせてスタンプ風アルファベットを作りました。
作ったレイアウトをメールで送ってくださったら、こちらのブログで紹介させていただきます♪ 又はコメント欄にリンクを貼ってくださいね。
*私のブログに掲載を希望されない時はその旨を書いてください。
感想もお待ちしてまーす。その他の無料素材はこちらをどーぞ。

I made "Autumn Stamp Alpha" that was suitable for "Cosmos Kit".
If you create LO using my freebies, feel free to leave comments with link or e-mail me. I would like to feature them on my blog.
I love to read your comments, thank you!


→Link Expired

Feel Free to DigiScrappin'

Hope you enjoy scrappin'

4 件のコメント:

  1. Thank you so much for the beautiful kit.

    http://au-soleil-de-kikine.over-blog.com/

    Karine (France)

    返信削除
  2. 次々と新素材が~o(≧∇≦o)(o≧∇≦)o
    間に合わん!!
    前回のおススメ!これもいいですね
    私の知らないサイトがいっぱいで
    うれし~( ̄▽ ̄)b グッ!

    返信削除
  3. Thank you for picking up my freebie on your blog, Karine!

    返信削除
  4. 琥珀さん、
    リンク役立ちましたか、良かったです♪
    有り難いブログですよね~

    返信削除

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。