12/16/2008

Freebie・フリー素材 "Xmas Alpha2"


クリスマスカラーのアルファベットです。ステッチで縫い付けたデザインにしてみました。
ダウンロード方法やデジタルスクラップブッキングの作り方、他のフリー素材はこちらのサイトをどうぞ。
 ダウンロードする前にこちらをお読みくださいね

I made ALPHABET that was sewn in the stitch. Hope you like it.
And I always appreciate your comments!
Another freebies are here.

Enjoy scrappin!

→Download Xmas Alpha2

10 件のコメント:

  1. Beautiful alphas, thanks for sharing :)

    返信削除
  2. DigiFreebiesList2008/12/17 9:00:00

    Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Digital Freebies Search List, under the Alpha(s) post. Thanks again.

    返信削除
  3. いつも楽しくブログ拝見しています。
    ダウンロードさせて頂きました!
    どんなLO作ろうかなぁ~~。
    出来上がれば報告させて頂きます。
    ありがごうございました。

    返信削除
  4. こりょたん2008/12/17 23:23:00

    さっそくDLさせてもらいました!!
    そして久々にLOしましたのでDSTのほう
    時間あったらみてくださいね。

    とってもかわいいAlphaでクリスマスレイアウトにぴったりです!ちょこちょここれからも使わせてもらいますね。

    返信削除
  5. Fun alpha :) Thanks so much

    返信削除
  6. Thank you so much for all the comments, ladies!!
    Hope you enjoy scrap!!

    返信削除
  7. のあさん、コメントありがとうございます。レイアウトを見せていただけるのを楽しみにしていますねー!

    こりょたんさんDSTチェックしました!相変わらずbeautifulなレイアウトでした~♪

    返信削除
  8. Thank you. You did a wonderful job with these sewn letters. They are beautiful!

    返信削除
  9. Thank you so much - the alpha is beautiful.

    返信削除
  10. Thank you so much for this AWESOME alpha! It is so creative! I absolutely love it! :)

    返信削除

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。