6/10/2010

Cute as a Button again!

[credits]
almost- Cute as a Button add-on by Lily Designs
some elements- Cute as a Button collab by Kimla designs and Lily designs
template- Heirloom Garden by Sara Gleason
font by Kevin and Amanda
photo by JJ

[credits]
Cute as a Button collab by Kimla designs and Lily designs
cushion- Cute as a Button add-on by Kimla Designs
font by Kevin and Amanda
photo by JJ

今日はLilyとKimlaのコラボキットでレイアウトしました。以前からのFANならご存知、"Cute as a Button" kit が新しくなって帰ってきました^^
collab kitプラス、それぞれadd-on、合計3つのキットがリリースされました。1枚目はテンプレートを使っています。以前も少し紹介したzinnias and swallowtailsのものです。最近はshopにひとりはテンプレートデザイナーがいて、LOを作るのもラクになりました^^
他にどんな作品が作れるのかは、ギャラリーをチェックしてみてくださいね。

そして!以前のCute as a Buttonの一部がfreebieになって再登場しました。こちらでダウンロードできます。





3 件のコメント:

  1. Ohhh, soo soft and pretty!!! love your layouts!!

    返信削除
  2. omgosh what a gorgeous layout! I see little Emi in so many layouts..

    返信削除

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。